Adevărul din spatele fabricarii medicamentelor

0
129
Industria farmaceutica

Shane Ellison are o diplomă de masterat în domeniul chimiei organice și este dublu câștigător al prestigiosului premiu oferit de Institutul Medical de Cercetare «Howard Hughes» pentru studiile sale în domeniul biochimiei și fiziologiei. Într-o scurtă mărturie, Shane dezvăluie mecanismele din spatele industriei farmaceutice și din spatele comercializării medicametelor. El a lucrat pentru doi giganți ai industriei farmaceutice, Array BioPharma și Eli Lilly.
„Publicul general și medicii ar trebui să înțeleagă pe deplin efectul înșelăciunii medicinei moderne pusă foarte bine la punct de marea industrie farmaceutică și să judece situația în funcție de ceea ce poate face cu adevărat un medicament, mai degrabă decât să-l judece în funcție de ceea ce reclamele companiilor farmaceutice insistă să prezinte” – Shane Ellison.
„Sunt chimist. Îmi place abordarea științifică. Când am lucrat în industria farmaceutică – acolo m-am ciocnit cu respingerea completă a științei. În aceste companii farmaceutice, în interviuri de angajare, nu ezitau să spună următoarele:

‘Țineți minte că noi dezvoltăm medicamente pentru a înlătura simptome. Noi nu tratăm’.

Deci este un model de business care se bazează pe ideea de a oferi oamenilor medicamente toată viața. Atunci când se se termină simptomele ce trebuie să facă? Următorul nivel al publicității pentru medicamente este inventarea maladiilor.

Dacă nu există simptome, atunci se termină clientela pentru vânzări și rămâne doar să se inventeze alte maladii. Cu preparate psihiatrice puteți inventa maladii fără sfârșit. Există trei cuvinte de care se teme un psihiatru. Trei cuvinte: ‘Dovește acest lucru’.

Și dacă medicul nu poate dovedi, iar el nu poate dovedi în nouă cazuri din zece, nu administrați medicamentul. Acest lucru oferă pacientului o poziție de putere, de a lua o decizie.

Fiind chimist, eram surprins, fabric aceste medicamente cu capacitatea de a ucide, se dovedesc ucigătoare în laboratoarele noastre, se dovedesc ucigătoare în alte laboratoare, medicamentele sunt periculoase, ineficiente, provocând aceleași efecte pentru care sunt concepute să le trateze. Cum reușesc companiile farmaceutice să le vândă? Cum le vând?

Companiile farmaceutice au departamente de marketing, giganții farmaceutici au cele mai bune departamente de marketing din lume. Pur și simplu, geniale. Trebuie doar să plătiți profesioniștii – medicii, savanții, psihiatrii – pentru rapoarte care indică faptul că studiul a avut rezultate pozitive. Le plătiți, cumpărați știință.

Cel puțin 125 de mii de persoane mor în fiecare an din cauza medicamentelor prescrise de medici. S-ar crede că ar trebui să se cheltuiască mai mulți bani pentru cercetare, pentru a reduce rata mortalității. Nu! Companiile farmaceutice continuă să dezvolte marketing. Publicitate, publicitate, publicitate. Să hipnotizeze masele.

Îi hipnotizați și îi obișnuiți cu medicamente, îi îndreptați la psihiatri, încât oamenii să înghită în liniște Cymbalta sau Prozac sau orice altceva pe care le vor oferi, indiferent de numele preparatului. Veți primi o industrie de miliarde de dolari, care face o mulțime de oameni bolnavi și care prosperă în urma acestui lucru”.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here