Babelul Occidentului

Rapoartele asupra dispariției graduale a vorbitorilor nativi de norvegiană în școlile publice din Oslo arată… așa cum descriu situația ”islamofobii” și relevă înlocuirea treptată a populației native cu imigranți neasimilabili din țările Lumii a treia, cea mai mare parte musulmani.

Cea mai semnificativă este distribuția acestor ”noi norvegieni”: ei devin majoritari mult mai repede în districtele sărace, cele de est ale orașului Oslo, în vreme ce proporția lor chiar scade în cartierele din vest ale orașului.

Astfel se explică un alt fenomen: binevoitoarele elite ale țării – cele care au luat deciziile de a umple Norvegia cu un număr tot mai mare de străini – rămân complet izolate de consecințele politicilor lor ”democratice”. Au hotărât, în infinita lor înțelepciune, să distrugă națiunea norvegiană pentru binele umanității și viziunile lor marxiste.

În școlile publice norvegiene are loc un fenomen de înlocuire demografică. Populația școlară norvegiană din capitală se află în cădere liberă, iar elevii nativi sunt pe cale de a fi înlocuiți de imigranți. Mulți dintre ”noii norvegieni” au prea puține cunoștințe de limba norvegiană, lucru care consumă resurse și scade nivelul educației.

Acesta nu este însă un fenomen exclusiv norvegian. În această perioadă istorică are loc pretutindeni în lumea vestică. În Oslo însă el se desfășoară pe repede înainte.

Nu poți decât să-ți fie milă de acei copii norvegieni care au ajuns să se simtă imigranți în propria lor țară, precum în cazul acestui copil pe care mama sa, în cele din urmă, l-a transferat la o ”școală norvegiană”: aici.

Minoritățile constituie majoritatea în 54 de școli din Oslo. 17 dintre școlile elementare au, la sfârșitul lui 2013, aproape în mod exclusiv elevi minoritari.

Elevii care au norvegiana ca primă limbă sunt în minoritate în 54 dintre cele 125 de școli elementare din Oslo, potrivit rapoartelor eliberate de Consiliul orașului. La sfârșitul lui 2013, elevii emigranți formează 40,7% din numărul total al elevilor din capitala Norvegiei.

Toate școlile în care nativii norvegieni se află în minoritate se află în partea de est a orașului.

Din totalul celor 56.500 de elevi ai școlilor elementare din oraș, 23.000 aparțin unor minorități lingvistice. 62% dintre aceștia primesc lecții suplimentare de limbă norvegiană, potrivit Departamentului de educație.

Proporția elevilor minoritari a crescut puțin în comparație cu 2012, când era de 40,6%.

17 dintre școlile elementare din Oslo sunt aproape în exclusivitate formate din elevi minoritari, cu o proporție de peste 80%. Cifrele Consiliului orașului arată, de asemenea, că proporția elevilor minoritari scade în școlile din partea de vest a orașului, zonele bogate, în vreme ce crește în școlile din estul orașului. Din cele 125 de școli, 9 au 90% sau mai mult proporție a elevilor care au norvegiana ca limbă maternă, toate aflate în partea de vest a orașului și în Nordstrand.

Departamentul educației definește elevul emigrant ca elevul care nu vorbește norvegiana sau sami ca prima sa limbă. Datele folosite pentru a determina limba maternă a elevilor sunt adunate din formele de înscriere completate de părinți.

Acest fenomen arată că vesticii își vor pierde țările și națiunile din vestul continentului european vor deveni de domeniul trecutului dacă nu își schimbă politicile.

În Austria numărul elevilor care au o altă primă limbă decât germana s-a dublat din 1995 până în 2011. Raportul național asupra educației a arătat acest lucru. În aceeași perioadă procentul elevilor de limbă germană din școala primară a scăzut de la 88 la 76%.

Dublarea numărului de elevi care au o altă limbă maternă este evidentă în toate provinciile Austriei. În Carinthia, Austria Inferioară, Tirol sau Vorarlberg, creșterea este puțin mai mică, în vreme ce în Austria Superioară este mai mare. În provincia Styria numărul copiilor cu o altă limbă maternă s-a triplat, de la 5.000 la 16.000.

În 2009, aproximativ 40% dintre elevii din Viena erau de origine străină. Procentul a crescut la 54% în 2012.
În cel mai ”multicultural” district al Vienei, Ottakring, peste 70% dintre elevi vorbesc o altă limbă decât germana.

Țările vestice, în frunte cu capitalele lor, par blestemate. Aceste procese nu pot duce la nimic altceva decât la dispariția națiunilor.

Copiii englezi sunt deja o minoritate în școlile din Londra. Asta nu înseamnă încă că elevii albi sunt deja minoritari, dar copiii aparținând altor culturi, polonezi, români, bulgari învață de zor engleza și își uită limba maternă înainte de a o cunoaște prea bine.

Întregul Occident este un Babel. Până și cursurile de conducere auto în California se desfășoară în spaniolă, vietnameză sau chineză.
85% dintre elevii de până în clasa a XII-a din Los Angeles aparțin ”minorităților”.

Asistăm, fără îndoială, la distrugerea civilizației occidentale. Popoarele acestor țări se sinucid de dragul unor avantaje economice iluzorii cu care sunt momite de o elită marxist-internaționalistă. Instictele lor vitale, precum cel de conservate, au fost adormite de confortul economic, iar babilonia politică în care trăiesc nu îi poate ajuta cu nimic.

Nu este întâmplător că sediul Parlamentului European de la Strasbourg seamănă atât de mult cu reprezentarea Turnului Babel. Legenda spune că oamenii încercau să construiască un turn către Paradisul din cer, dar Dumnezeu i-a ”răsplătit” pentru această tentativă nefirească făcându-i să vorbească mai multe limbi și să nu se poată înțelege.

Marxiștii de astăzi și Bilderbergherii fac singurele lor eforturi doar pentru construirea unei utopii multiculturale care unifică și uniformizează toate rasele, culturile și religiile diferite de pe această planetă într-un singur loc – Europa și țările locuite de europeni. Ei construiesc din nou, cum s-ar putea spune, un alt turn către Paradis.

Primul turn și planurile oamenilor nu a fost pe placul lui Dumnezeu. Al doilea turn nu poate fi pe placul lui Dumnezeu, care s-ar putea traduce aici și printr-o ordine firească a lucrurilor.

Lecția, morala poveștii Turnului Babel este simplă: oamenii trebuie să respecte dat-ul natural, firescul și natura, și să nu râvnească la ceea ce nu le stă în putere. Să aibă „frică de Dumnezeu” cum s-ar traduce în limbajul nostru popular. Este ceea ce oamenii fac cel mai puțin astăzi și mai ales acești europeni ce ajută la ridicarea Turnului Babel, care se contruiește, într-adevăr, de la Strasbourg.

Loading...
loading...

5 COMENTARII

  1. sunt socata! Nu am cuvinte care sa exprime spaima si durerea mea! Am iubit dintotdeauna Europa pentru ceea ce reprezenta fiecare tara a ei! Tot timpul a avut de suferit acest taram!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here