Dacă eu spun că neamul țigănesc e hoț, puturos, cerșetor, bun de nimic, se cheamă că sunt xenofobă, rasistă, intolerantă și înapoiată. Dacă domnul Mădălin Voicu spune că românii sunt lași și trădători, nu mai e nici rasism, nici discriminare, trebuie musai să fie adevăr. Românul laș și trădător trebuie să-și ia notițe, să bage la cap, să-și revizuiască atitudinea, să lucreze la îndreptarea acestor defecte majore, ca să fie pe placul unuia care nu e rrom, ci țigan. El are voie să-și spună țigan, românii n-au voie. Românii trebuie să fie politically correct, ca să urmeze și ei trendul altora mai civilizați, cu consum anual de săpun și pastă de dinți mai mare. Românul are voie în schimb să dea. Bani să dea. La stat, să dea. Care stat, dă și el: ajutoare sociale, alocații la puradei, bani de lemne iarna, mâncare și căldură-n pușcării, să nu-nghețe neamul viteaz și loial al lui Mădălin Voicu.
Dar, stai! Nici așa nu e bine! Românul tot laș și trădător e… E laș în primul rând că, spre deosebire de țiganul cu 3 Mercedesuri în curte, nu fură curent și apă. E laș pentru că nu călătorește cu tramvaiul, trenul și mai nou cu avionul pe gratis, decât în rare ocazii și cu fundul strâns de teama controlorului, care controlor îl arde pe român dacă-l prinde, da-l iartă creștinește pe țigan că cică, ce dracu să-i ia… Românul spre deosebire de țigan e laș și pentru că trebuie să fie asigurat ca să bolească în spital, să fie operat sau să vină elicopterul după nevasta lăuză când e țara înzăpezită, e laș că atunci când îi e foame nu se duce în grădina vecinului să-i fure găinile și zarzavatul. E laș și că nu-și schilodește copiii ca să-i pună la cerșit și că nu-i trimite cu mucii-n gură pe orice vreme în intersecție să-i adune bani de băutură.
Laș mai e românul că nu integrează cum se cuvine etnia de super-oameni, că n-o educă, nu-i dă casă, masă și bani de cheltuială, bașca nevastă. Pentru că etnia țăgănească merită: are tradiții multiseculare și un impact major în civilizația europeană, în dezvoltarea culturală, economică și spirituală la care lașul de român a fost întotdeauna simplu spectator și n-a contribuit cu nimic.
Românii sunt lași pentru că, în loc să fraternizeze cu derbedeii care i-au călcat de-a lungul istoriei, au stat în calea lor ca să-i primească mai târziu pe țigani să le lumineze viața, să le-o îmbogățească, dar sunt trădători pentru că nu recunosc asta. Nu recunosc că fără țigani n-ar exista ca neam și n-ar avea azi ocazia să fie insultați de un Confucius de cort al cărui singur merit e că se trage dintr-un celebru… muzicant. Nu medic, nu profesor, nu academician. Muzicant. Urmașul muzicantului ne scuipă între ochi pentru că-i ținem neamul în spinare, în timp ce-și frige porcii, găinile și oile între mașini de lux, împodobit cu kile de aur, după care se retrage să-și facă siesta în palate din marmură și granit.
Domnule Voicu, greșiți… Românul nu e laș, e prost de bun. Românul nu discriminează negri, asiatici și nici măcar pe neamurile voastre din India. Românul se ferește de hoți și de tâlhari cum știe el. Pune șapte lacăte la ușă, câine-n curte, dar nu v-au alungat niciodată așa cum au făcut alții. În momentele lui de vitejie și-a permis cel mult să vă numească țigani. C-așa e învățat el de când e lumea că vă cheamă, până când un domn din etnia voastră a ajuns președintele țării și-a zis că vă cheamă rromi, ca să vă creadă proștii de la care cerșiți și furați acuma prin străinătăți români.
Nici măcar scuze nu așteptăm, domnule deputat Mădălin Voicu și știți de ce? Pentru că suntem lași și trădători, dar mai presus de asta, suntem proști, Proștii voștri.
Preluare: politicstand.com / Autor: Angela Tocilă
Mădălin Voicu:
„Românii au foarte multe calități, superbe, pe care alte popoare nu le au, dar au două defecte: sunt lași și trădători. Ceea ce țiganii nu sunt”.
„În România există o formă de discriminare care nu este instituționalizată. Este vorba despre mentalitatea românului, care este laș. Ce zice românul? În loc să recunosc că am greșit eu, mai bine dau vina pe Costică sau Mitică, indiferent de ce etnie este acesta”.
„Rromii sunt o etnie care are mari carențe la educație, la cultură, la informații. După părerea mea, discriminarea este atitudinea unui personaj neputincios. Este foarte ușor să discriminezi, în loc să găsești soluții. Discriminarea este o chestiune pentru oamenii primitivi, în orice zonă a lumii, nu vorbesc numai de România.
De obicei, ea intervine pe fondul unei vieți insuficient de sigure, unde mizeria, neputința și nesiguranța zilei de mâine produc astfel de situații. Dacă oamenii ar fi liniștiți, ar depăși faza aceasta cu discriminarea”.
„Nu doar țiganii sunt cei care deformează imaginea României în trăinătate, sau care deranjează, sau care ne fac de rușine în străinătate. Eu nu-i apăr, țiganii mi-au mâncat ficații. Dar țiganii sunt mai puțin periculoși decât cei care organizează hold-up-uri sau sparg bănci. O specialitate a majoritarului este să fure cu cardul, nu țiganii fură cu cardul. Țiganul cerșește, trage de tine, fură de prin buzunare”.
„În curând o să fac un proiect de lege prin care cerșetoria să fie interzisă. Cerșetoria are mai multe forme. Nu pot să dau, ca orice român, vina pe țigani, ca să mă disculp pe mine”.
„Moldovenii sunt mai periculoși ca țiganii. În Moldova sunt situații critice în fiecare zi, la incesturi, crime.
Toate infracțiunile comise acolo sunt mai grave și mai periculoase decât găinăriile pe care le fac țiganii. Nu țiganii destabilizează economia națională și nu țiganii devalizează bănci.
„Vorbim despre țiganii care cerșesc, care stau pe străzi și cântă, care fac dezordine în sensul vizibil, mai puțin care fură.
Țiganul care fură fură o ladă de roșii, românul fură un județ. Care este mai grav? Sigur că țiganii sunt mai vizibili, pentru că sunt mai negri, mai urât îmbrăcați și deranjează fizic. Vreți să facem o comparație între un mare magnat român despre care s-a dovedit că a furat și un țigan care fură din piață trei banane?”.
„Dacă o să continuăm să vorbim despre forme fără să judecăm conținutul, și peste 20 de ani o să vorbim tot despre discriminare. În secolul 21, asta cu discriminarea mi se pare o malformație. Așa cum n-ar trebui să vorbim nici despre drepturile omului. Drepturile omului înseamnă să te naști, să trăiești și să mori.
Toată lumea vorbește despre drepturile omului, nimeni nu vorbește despre obligațiile omului. Este un concept primitiv și prostesc. Dacă nu ai nicio obligație, tu ceri drepturi? Eu pe toți țiganii i-aș lua și i-aș întreba: Ce știți voi să faceți? Aia, aia, aia. Apoi i-aș trimite la muncă și cine nu muncește, nu se duce la școală și nu respectă o conduită în societate, ăla trebuie lăsat să moară. Nu are cum să-mi fie milă de unu’ care nu vrea să muncească și să rămână parazit într-o societate” – Mădălin Voicu.
Țiganii sunt o minoritate națională dar o majoritate infracțională ! Culmea ”moralității” acestei etnii o aflăm din vorbe … de duh spuse la strâmtoare – ”da’ ce, bre, nea… am furat, n-am dat în cap…!” Deci, să se știe, țiganul poate fura dar să nu ”dea ân cap…”.