„Nu va merge bine în Europa dacă banii lui Soros continuă să prevaleze”

2

„Vom susţine dreptul suveran al poporului de a-şi propune în propriul parlament legile”

„Uniunea Europeană nu va merge într-o direcţie bună dacă vor continua să prevaleze interesele companiilor multinaţionale şi banii lui George Soros” – vicepremierul Italiei, Matteo Salvini.

Întrebat cum vede viitorul Uniunii Europene după ieşirea Marii Britanii şi dacă ar putea decide şi alte ţări să se retragă din Blocul comunitar, Matteo Salvini, liderul partidului Liga Nordului, vicepremier al Italiei şi ministru de Interne, a răspuns: „Dacă Europa se schimbă şi pune în centrul atenţiei persoanele şi munca, nimeni nu va dori să mai iasă. Dacă, în schimb, în Europa continuă să fie preponderente interesele multinaţionalelor, banii lui Soros şi agricultura care este fărâmiţată, atunci lucrurile nu vor mai merge bine”.

Referindu-se la modul în care poate fi gestionată imigraţia extracomunitară spre Uniunea Europeană, Matteo Salvini a pledat pentru consolidarea frontierelor UE şi pentru dezvoltarea ţărilor din care provin imigranţii: „Asupra protecţiei frontierelor externe, colaborăm cu ţări africane ca să le ajutăm, astfel încât copiii lor să crească fără să fie nevoiţi să plece. Dar şi în acest caz, Europa trebuie să scoată bani”.

Loading...
loading...

2 COMENTARII

  1. « Organizarea intregului sistem educational constituie un atribut al suveranitatii de stat.Logica interna a educatiei se opune imitarii mecanice a unor « modele » universale , acestea trebuind sa fie expresia cerintelor sociale din fiecare tara. De aceea , descoperirea si aplicarea unei strategii educative in concordanta cu asemenea conditii nationale constituie o preocupare a tuturor factorilor de decizie. Ea se concretizeaza in reformele si masurile ce se intreprind pentru adaptarea continua a sitemului de educatie la cerintele specifice fiecarei tari, intr-o etapa data. « Nu exista popor la care sa nu existe un numar oarecare de idei, sentimente si practici, pe care educatia trebuie sa le intipareasca in sufletul tuturor copiilor, indiferent de categoria sociala careia ii apartin ». (E.Durkheim, 1980, p.65-66). In acelasi timp , educatia nu se poate inchide in limite strict nationale, facand abstractie de ceea ce s-a realizat in alte tari. Cunoasterea si valorificarea unor asemenea rezultate sunt posibile numai asimilandu-le si adaptandu-le la particularitatile sociale si nationale din acea tara. Experienta universala trebuie imbinata deci, cu experienta nationala. In dezvoltarea si perfectionarea educatiei trebuie sa se porneasca intotdeauna de la realitatile nationale si numai pe aceasta baza sa se asimileze experienta universala, acumulata in cadrul altor sisteme educationale. » Ioan Nicola – « Pedagogie », Ed. Didactica si Pedagogica, Bucuresti, 1994, p.35.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.