Proiectul colonial al lui Netanyahu: Însuşirea tuturor pământurilor palestiniene și extinderea într-un „stat mai mare”

0

Sprijinul SUA îi permite lui Netanyahu să ignore presiunea internațională

Planul Israelului de a se extinde într-un stat Eretz sau „Mai mare” care încorporează bucăți mari din pământul vecinilor săi începe cu eliminarea locuitorilor dinainte de 1948 dintr-un spațiu cunoscut cândva sub numele de Palestina.

Faptul că aproape toți cei care se consideră palestinieni trebuie uciși sau înlăturați în alt mod este probabil redus la un aforism, cum ar fi „Israelul are dreptul să se apere”, pentru a absolvi statul israelian și armata sa de orice vinovăție în acest proces.  Într-adevăr, capacitatea prim-ministrului Benjamin Netanyahu de a evita orice consecințe grave asupra comportamentului său este remarcabilă și generează noi atrocități care ar fi putut fi de neimaginat atunci când luptele din Gaza au început în octombrie.

«Al Jazeera» comentează cum Netanyahu continuă să oficializeze ceea ce s-a numit „proiectul colonial”, prin care „însușirea tuturor Tetitoriilor Palestiniene va urma… excluderea totală a poporului palestinian din patria sa”. Bibi a spus într-un discurs adresat susținătorilor: „Acestea sunt liniile de bază ale guvernului național condus de mine: poporul evreu are un drept exclusiv și incontestabil asupra tuturor zonelor Țării Israelului. Guvernul va promova și va dezvolta așezări în toate părțile Țării Israelului – în Galileea, Negev, Golan, Iudeea și Samaria”.

Jurnalistul Patrick Lawrence a descris recent în «Consortium News» cum „sălbăticia Israelului în hotărârea sa de a-i extermina pe palestinienii din Gaza – și ar fi bine să ne pregătim pentru ceea ce urmează în Cisiordania Iordanului – marchează o întorsătură pentru întreaga umanitate. În coborârea sa în depravare, statul sionist trage cu el în jos Occidentul”. Într-adevăr, și Statele Unite ale Americii sunt cea mai importantă putere care trebuie redusă la statutul de subsidiară deținută în totalitate de statul evreu, incapabile să-și promoveze propriile interese atunci când se confruntă cu mașina așa-numitului lobby al Israelului și asociațiilor. Organizații evreiești și sioniste-creștine au corupt și controlat politici externe americane, precum și politici interne selectate.

Ași fost martori la ceea ce s-a întâmplat în ultimele câteva săptămâni, când comunitatea internațională s-a adunat pentru a pune capăt măcelăririi și înfometării deliberate a civililor din Gaza, în mare parte lipsiți de apărare. Mai întâi a venit o mișcare a Consiliului de Securitate al Națiunilor Unite din partea Statelor Unite, care a introdus o rezoluție care cere, dar nu cere, o încetare imediată a focului, posibil temporară, în Gaza. Când rezoluția a fost votată, a fost respinsă de Rusia și China. Au existat mai multe probleme cu textul, deoarece acesta a căutat inevitabil să ofere Israelului o flexibilitate considerabilă în gestionarea situației. Acesta includea o avertizare că efortul de a asigura o încetare a focului trebuie să fie „în legătură cu eliberarea tuturor ostaticilor rămași”, ceea ce este o cerere israeliană, cu dorința Israelului de a participa, foarte dependentă de problema ostaticilor. Rezoluția a permis ca luptele să continue și a pus controlul intrării și distribuirii proviziilor de ajutor urgent necesare sub conducerea „securității” armatei israeliene.

Apoi a venit o rezoluție rusă și chineză, aprobată de toți membrii consiliului, cu excepția SUA, care „s-a abținut”. SUA au declarat imediat rezoluția ca fiind „neobligatorie” și, deși documentul era menit să permită o încetare a focului până la sfârșitul Ramadanului, acesta nu a fost încă adoptat de Israel, care continuă să blocheze transporturile de alimente și medicamente și și-a concentrat ultimele atacuri asupra celor câteva spitale rămase, ucigând încă câteva sute de locuitori din Gaza. Chiar dacă rezoluția a cerut măsuri privind încetarea focului și accesul la provizii de ajutor, Israelul a ignorat-o, la fel și Washingtonul. Deoarece numai Statele Unite pot obliga Israelul să-și schimbe cursul, faptul că continuă să finanțeze Israelul și să-i ofere transporturi secrete de arme încărcate în avioane, fără de care Netanyahu nu ar putea să-și continue războiul, vorbește de la sine în ceea ce privește cine controlează pe cine.

Și nu vă lăsați păcăliți de presupusele presiuni ale președintelui Joe Biden asupra lui Netanyahu pentru a „proteja civilii”, chiar dacă Bibi elaborează planuri împreună cu cabinetul său de război pentru a invada regiunea Rafah, din Gaza, unde 1,5 milioane de palestinieni au căutat refugiu și se confruntă acum cu o moarte iminentă, fără ieșire. Biden răspunde sondajelor de opinie din SUA care indică faptul că mai mult de jumătate dintre americani se opun măsurilor Israelului luate în Gaza, iar procentul crește constant, așa că pretenția într-un efort cinic de a-i susține posibila realegere că Israelul ar avea impulsuri umanitare și conștiință nu este reală.

Pentru a fi sigur că atât Casa Albă, cât și Congresul, susținute de mass-media dominată de evrei, sunt total în buzunarul lui Netanyahu, lucru pe care el l-a recunoscut public de mai multe ori, spunând că Statele Unite sunt „ușor mișcate” de cineva ca el. Dar dacă cineva chiar avea nevoie de dovezi palpabile despre cine este șeful în relația SUA-Israel, nu trebuie decât să ne uităm la recenta factură generală de buget a guvernului federal de 1,2 trilioane de dolari.

Activistul Pascal Lottaz și-a făcut timp să parcurgă complet documentul de 1.012 de pagini care detaliază unde se duc banii și discută descoperirile sale într-un podcast de 9 minute pe You Tube. Lottaz a confirmat atât plata imediată în numerar de 3,8 miliarde de dolari către Israel, cât și blocarea deja raportată a oricărei finanțări guvernamentale a Agenției Națiunilor Unite pentru Ajutor și Lucrări pentru Gaza (U.N.R.W.A.) timp de cel puțin un an. Întrucât U.N.R.W.A. este agenția cheie de ajutor umanitar, aceasta din urmă este o interdicție complet incompatibilă cu dorința exprimată de Biden de a combate criza de ajutor umanitar „în creștere” pentru locuitorii din Gaza care se confruntă cu foametea în contextul unui genocid activ. Interdicția este în ciuda lipsei continue de dovezi care să susțină pretențiile Israelului de „sprijin pentru terorism” adresate agenției O.N.U. și în ciuda condițiilor de foamete deja prezente în Gaza. În recenzia sa asupra documentului, Lottaz a descoperit, de asemenea, și alte beneficii specifice care implică Israelul în 10 secțiuni ale proiectului de lege.

Proiectul de lege urmărește, de asemenea, să protejeze Israelul de răspundere, conform legii internaționale existente sau noi și să limiteze eforturile palestinienilor de a rezista sau de a se apăra. Cere oricărei organizații care primește finanțare din SUA să demonstreze că ia în mod activ măsuri „pentru a combate părtinirile anti-israeliene” și interzice orice finanțare pentru a sprijini statalitatea palestiniană, cu excepția cazului în care se demonstrează că sunt îndeplinite o listă de condiții specificate, inclusiv o „cooperare satisfăcătoare cu Israelul” și cu „organizații de securitate”. Interzice orice finanțare către Autoritatea Palestiniană dacă Palestinei i se acordă statutul de stat de către O.N.U. sau orice agenție a O.N.U. fără acordul Israelului. În mod ciudat, interzice orice sprijin de securitate pentru Cisiordania sau Gaza, cu excepția cazului în care se demonstrează că Autoritatea Palestiniană ia măsuri satisfăcătoare pentru „încheierea torturii și a altor tratamente crude, inumane și degradante asupra deținuților”. Trebuie remarcat faptul că palestinienilor, nu Israelului, li se cere să pună capăt abuzului asupra deținuților, chiar dacă Israelul este cel care se implică în mod obișnuit în astfel de practici. Secțiunile detaliate ale proiectului de lege care extind ceea ce este blocat sau interzis sunt următoarele:

Proiectul de lege interzice orice finanțare de către S.U.A. a anchetei Comisiei internaționale de anchetă a O.N.U. privind ocuparea ilegală de către Israel a teritoriului palestinian: Sec. 7848(C)(2) Niciunul dintre fondurile alocate prin prezentul act nu poate fi pus la dispoziția Comisiei Internaționale de anchetă a Națiunilor Unite privind teritoriul palestinian ocupat, inclusiv Ierusalimul de Est și Israel. Proiectul de lege anulează fondurile Consiliului O.N.U. pentru Drepturile Omului, cu excepția cazului în care organizația renunță la orice anchetă privind încălcările drepturilor omului de către Israel: Sec. 7048(b)(2)(c) Consiliul Națiunilor Unite pentru Drepturile Omului. (1) Niciunul dintre fondurile alocate prin prezentul act nu poate fi pus la dispoziție în sprijinul Consiliului pentru Drepturile Omului al Națiunilor Unite decât dacă secretarul de stat stabilește și raportează comisiilor corespunzătoare ale Congresului că participarea la Consiliu este importantă pentru interesul național al Statele Unite ale Americii și că un astfel de Consiliu ia măsuri semnificative pentru a elimina Israelul ca punct permanent pe ordinea de zi și pentru a asigura integritatea în alegerea membrilor unui astfel de Consiliu.

Proiectul de lege impune oricărei organizații internaționale, departament sau agenție care primește finanțare din SUA să demonstreze că ia „măsuri credibile pentru a combate părtinirea anti-Israel”: Sec. 7048. (a) transparență și reponsabilitate. Nu mai târziu de 120 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului act, secretarul de stat va raporta comitetelor pentru credite dacă fiecare organizație, departament sau agenție primește o contribuție din fondurile alocate prin prezentul act sub titlurile „Contribuții la nivel internațional”. „Organizații” și „Organizații și programe internaționale”:

Proiectul de lege interzice finanțarea oricărui sprijin pentru statalitatea palestiniană, cu excepția confirmării Departamentului de Stat al SUA conform căreia guvernul său îndeplinește condițiile specificate, inclusiv că „cooperează cu organizațiile israeliene și cu alte organizații de securitate adecvate”.

Proiectul de lege interzice orice sprijin pentru Palestinian Broadcasting Corporation: Sec. 7038. Niciunul dintre fondurile alocate sau puse la dispoziție în alt mod prin prezenta lege nu poate fi utilizat pentru a furniza echipamente, suport tehnic, servicii de consultanță sau orice altă formă de asistență Corporației Palestiniene de Radiodifuziune.

Proiectul de lege interzice orice finanțare pentru asistența de securitate pentru Cisiordania sau Gaza, cu excepția cazului în care Departamentul de Stat raportează despre „măsurile luate de Autoritatea Palestiniană pentru încheierea torturii și a altor tratamente crude, inumane și degradante ale deținuților”: 7039(C) (2) Cerința de asistență de securitate și de raportare. Fără a aduce atingere oricărei alte prevederi legale, niciunul dintre fondurile puse la dispoziție prin prezentul act de credite sau prin alocări anterioare, inclusiv fondurile puse la dispoziție prin transfer, nu pot fi puse la dispoziție pentru obligația de asistență de securitate pentru Cisiordania și Gaza până când secretarul de stat raportează către Comitete de credite privind măsurile luate de Autoritatea Palestiniană pentru a pune capăt torturii și altor tratamente crude, inumane și degradante aduse deținuților, inclusiv prin aducerea în fața justiției a membrilor forțelor de securitate palestiniene care comit astfel de crime.

Proiectul de lege interzice orice finanțare a Autorității Palestiniene dacă Palestina obține recunoașterea statutului de stat de către O.N.U. sau orice agenție a O.N.U. fără acordul Israelului sau dacă palestinienii inițiază o anchetă asupra Israelului la Curtea Penală Internațională: Sec.7401(k)(2)( A)(i) Niciunul dintre fondurile alocate la rubrica „Fondul de sprijin economic” din prezentul act nu poate fi pus la dispoziție pentru asistență pentru Autoritatea Palestiniană, dacă după data adoptării prezentului act palestinienii obțin același statut ca și statele membre sau calitatea de membru cu drepturi depline ca stat la Organizația Națiunilor Unite sau orice agenție specializată a acesteia în afara unui acord negociat între Israel și palestinieni sau palestinieni inițiază o anchetă autorizată din punct de vedere judiciar al Curții Penale Internaționale (CPI) sau sprijină activ o astfel de investigație, care supune Cetăţenii israelieni la o anchetă pentru presupuse crime împotriva palestinienilor.

Proiectul de lege extinde garanțiile de împrumut existente către Israel în conformitate cu Legea privind creditele suplimentare în timpul războiului până la 30 septembrie 2029: Sec. 7034(k)(6).

Proiectul de lege acordă Israelului 3,3 miliarde USD în „Finanțări militare străine”, care urmează să fie plătite în 30 de zile: 7401(d) Israel. – Din fondurile alocate prin această lege sub titlul „Program de finanțare militară străină”, nu mai puțin de 3.300.000.000 USD vor fi disponibile pentru granturi numai pentru Israel, care vor fi plătite în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului act: Cu condiția ca, în măsura în care Guvernul Israelului solicită ca fondurile să fie utilizate în astfel de scopuri, granturile puse la dispoziție pentru Israel în cadrul acestei rubrici vor fi disponibile, conform acordului dintre Statele Unite și Israel, pentru sistemele de arme avansate, dintre care nu mai puțin de 725.300.000 USD vor fi disponibile pentru achiziționarea în Israel de articole de apărare și servicii de apărare, inclusiv cercetare și dezvoltare.

Proiectul de lege autorizează o jumătate de miliard de dolari în ajutor militar pentru Israel pentru „Iron Dome” și alte sisteme de apărare antirachetă : Sec. 8072. Din sumele înscrise în această lege la rubricile „Achiziții, la nivel de apărare” și „Cercetare, dezvoltare, testare și evaluare, la nivelul întregii apărări, 500.000.000 USD vor fi pentru Programele de cooperare israeliene.

Proiectul de lege a trecut de Congres, este înscris în lege și este pe cale de semnătură a lui Joe Biden. Cu alte cuvinte, S.U.A. este deja complice de bună voie la mii de morți, plus moartea iminentă a altor zeci de mii de oameni nevinovați. Acesta finanțează războiul de exterminare al Israelului împotriva palestinienilor și se opune oricăror încercări ale palestinienilor de a se apăra fie pe ei înșiși, fie interesele lor ca popor. Este rușinos și guvernul nostru se comportă monstruos, controlat de o putere străină care a corupt-o complet. Și putregaiul se răspândește în sistemul nostru politic pentru a include moartea propriului nostru drept la libertatea de exprimare. Numai săptămâna trecută, guvernatorul Greg Abbott din Texas s-a lăudat cu o nouă legislație pentru a elimina presupusul antisemitism și, deoarece critica la adresa Israelului sau comportamentul evreilor este definită ca fiind antisemit, este probabil ca studenții care manifestă împotriva statului evreu și în sprijinul Gazei să fie expulzați. de la universități și chiar urmăriți penal. Și este, de asemenea, raportat că Lobby-ul Israelului din SUA este ocupat să adune 100 de milioane de dolari pentru a finanța îndepărtarea politicienilor și a altor personalități publice care critică Israelul. Acestea sunt lucruri serioase care ne vor afecta pe toți. E timpul să te trezești America!

sursa – https://www.globalresearch.ca/israel-quest-palestinian-free-palestine-continues/5853557

Autor: Philip M. Giraldi, editorialist, comentator și consultant de securitate, S.U.A.

Susține Anonimus.roDacă te regăsești și crezi, sprijină activitatea Anonimus.ro și presa liberă și independentă! Nu suntem finanțați de partide sau companii, nu avem interese politice sau economice, ADEVĂRUL ESTE SINGURUL NOSTRU SCOP!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.